sobota, 31 grudnia 2016

Żegnamy i podsumowujemy rok 2 0 1 6


Kończy się kolejny rok w którym prowadzę Fabrykę Snów. W kończącym się roku wydarzyło się wiele różnych rzeczy.
Napisałem w 2k16 166 postów. Jest to drugi, co ilości najlepszy wynik (w 2014 roku pojawiło się 168) Oglądalność głównego bloga przekroczyła licznik 32 050 wyświetleń, co uważam za świetny wynik biorąc pod uwagę zero jakiejkolwiek promocji. Jedyne z czego nie jestem do końca zadowolony to prowadzony przeze mnie fanpage na facebooku, ale może z czasem go ożywię.

Dwa pozostałe blogi działające pod logiem Fabryki, czyli The Gunners! oraz Rap by RapH mają się świetnie.
Pierwszy z nich nieustannie jest świadkiem wydarzeń z życia Kanonierów. Oprócz relacji z meczów Arsenalu strona jest na bieżąco z transferami, uaktualnianiem kadry, meczami reprezentacyjnymi Kanonierów. Oglądalność wyniosła 3 780 wyświetleń i 83 posty.
Na drugiej podstronie, typowego chwalipięty ogrom postów uzupełniających moją kolekcje płyt rapowych. Co jakiś czas wlatywały posty z nowymi nabytkami na półce

Co ciekawego wydarzyło się w kraju i na świecie biorąc pod uwagę tematykę prowadzonych przeze mnie blogów? Przypomnijmy to sobie...

KOMIKS - tutaj temat przeze mnie nieco ugasł. Może to jest dobre określenie, bo poważnie zaniedbałem temat. Przede wszystkim przez cały rok nie obejrzałem na świeżo ani jednego filmu superhero, a takowych wyszło kilka - między innymi były to: Suicide Squad, Batman v Superman: Dawn Of Justice, Captain America: Civil War, Doktor Strange. Z drugiej strony bardzo dużo dobrego wydarzyło się w temacie seriali komiksowych, ale o tym dalej... Obiecuję nadrobić filmy z 2k16 oraz wcześniejsze, a ich posty z czasem uzupełnią superbohaterską filmotekę.

DRAGON BALL PROJEKT - ciągłe, cotygodniowe premiery nowych odcinków Dragon Ball Super wymagały ode mnie sporo pracy w tym temacie. Jestem na bieżąco ze streszczeniami nowych odcinków, których wyszło już ponad 70. Tym samym zawiesiłem czasowo dział postaci, ponieważ wymagałyby one cotygodniowych aktualizacji. W tym celu biosy istniejące nie zawierają informacji z serii Super. Jeśli pojawią się nowe biosy, to zapewne postaci, które nie pojawiły się w nowej serii. Planuję kilka fajnych postaci do opisania. Odnośnie filmów pełnometrażowych bądź specjalnych to również nie pojawiło się nic nowego. Z drugiej strony nie ma ich zbyt wiele, więc to tylko kwestia czasu, aż pojawią się zaległe materiały.
Sam temat Dragon Ball Super jest bardzo fajny. Nowe sagi, nowe historie, postacie. Dzieję się i jest ciekawie. Wielki szał na pewno zrobiła saga Future Trunksa i nowy antagonista Black Goku oraz Zamasu. Ponadto zapowiedź nowej sagi, która wystartuje w przyszłym roku skupiająca na sobie turniej wszystkich wszechświatów...

SERIALE - dużo, dużo dobrego. Po pierwsze pojawił się zaległy post na temat anulowanego serialu Constantine. Po drugie zakończono oficjalnie dwa genialne seriale, które oglądałem z wielką radością. Są nimi: Banshee oraz Person of Interest. Wielka szkoda, że to koniec. Pojawiła się także jedna topka z Informatykami, hakerami i analitykami serialowymi. Ponadto seriale, które oglądam wymiatają i te, których sezonów wyemitowano dosyć sporo, oraz te, które notują pierwsze kroki w serialowym świecie. Warte odnotowania jest budowane w genialny sposób Arrovverse - wielki listopadowy crossover czterech seriali (Supergirl, The Flash, Arrow, DC's Legends of Tomorrow) pozamiatał. Coś wspaniałego! Do przeczytania więcej zapraszam pod ten link. Ponadto w stajni Marvela szykuje się ofensywa. Drugi sezon Daredevila, Jessica Jones i nowy serial - Luke Cage, a zapowiedziano kolejne, w tym także Punisher. Dzieje się.

FILM - no cóż, jest to kolejny zaniedbany przeze mnie temat. Powodów jest w sumie kilka. Pierwszy z nich to filmy superhero, o których wspomniałem wyżej. Po drugie filmów zbyt wiele obecnie nie oglądam, skupiam się bardziej na serialach. No, a po trzecie, jeśli już jakiś film obejrzałem, to raczej starszy i jakoś nie natchnęło mnie by coś o nim napisać. Postem na temat filmu, który ukazał się i warto go wspomnieć jest ten dotyczący filmu Zjawa.

SPORT - tutaj wydarzyło się naprawdę wiele zarówno w świecie, jak i w Polsce, a także na blogu :)
Po pierwsze nowe "kafelki" w tym między innymi ME w piłce ręcznej mężczyzn, jubileuszowe rozgrywki Copa America, Igrzyska Olimpijskie w Rio, a przede wszystkim Mistrzostwa Europy w piłce nożnej we Francji. Polacy na Euro zaszli niezwykle daleko, bo aż do ćwierćfinału, gdzie odpadli z późniejszym triumfatorem rozgrywek Portugalczykami.
Ponadto w dziale Champions League, pojawiła się nowa strona dotycząca bieżącej edycji LM, tworzona na wzór tych z poprzednich lat. No i to, co jest warte zanotowania to nowy dział zatytułowany jako Galeria Sław, gdzie umieszczam sylwetki świetnych piłkarzy, którzy już nie grają, a których miałem okazję oglądać. Dotychczas pojawiły się takie tuzy jak Steven Gerrard, Ruud Van Nistelrooy czy Zidane.
Pojawiła się także topka dotycząca najważniejszych wydarzeń z kariery Arsene'a Wengera z okazji jego jubileuszu pracy trenerskiej. 
W świecie wielką sensację sprawiła ekipa Leicester City, która wygrała Premier League. W pozostałych ligach nie było niespodzianek - w Hiszpanii mistrzostwo zdobyła FC Barcelona, w Niemczech Bayern Monachium, we Francji PSG, a we Włoszech Juventus Turyn.

GRY - jest to kolejny z tematów, który rozbudowałem znacznie bardziej biorąc pod uwagę poprzednie lata. Pojawiły się nowe gry takie jak chociażby Red Faction, Counter Strike, Worms World Party czy także początek opisywania serii gier Need For Speed. W planach mam inne klasyczne tytuły, jak i te nowsze, które poznałem dzięki nowemu sprzętowi, jaki nabyłem w kończącym się już roku.

STUFF - dział został rozbudowany na początek roku i ładnie posegregowany na poddziały skupiające daną tematykę. Są to - DC/Marvel Komiks, Dragon Ball, Star Wars, Seriale i film, Filatelistyka, The Gunners, Piłka nożna i sport, Gry. Oczywiście znajduje się tam również link przekierowujący do mojej kolekcji płyt na blogu Rap by RapH. Prawdopodobnie to właśnie w tym dziale pojawiło się najwięcej postów w kończącym się roku.

Wszystkiego Najlepszego w Nowym roku dla wszystkich, którzy odwiedzają Fabrykę. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz