niedziela, 28 września 2014

Top Lista serialowych związków

Kolejna topka i ponownie dotycząca seriali oglądanych przeze mnie. Tym razem skupię się na 10 najfajniejszych oraz 10 najgorszych związków w serialach.
Zasada jest taka sama jak przy innych topkach. W grę wchodzą wyłącznie seriale, które oglądałem, bądź oglądam w tej chwili.
No to ruszamy...

TOP 10 Najfajniejszych serialowych par


10. Peter Bishop i Olivia Dunham (Fringe)
Związek, który pomimo sympatii jaką darzę do Petera i Olivii ląduje na mojej liście na ostatnim miejscu. Była miłość wbrew wszystkiemu, nawet gdy sytuacja panująca na Ziemi nie sprzyjała związkom. Z czasem pojawiło się nawet dziecko choć jak dobrze pamiętamy, początkowo nie ciągnęło ich obojga do siebie. Miłość z happy Endem.



9. Dexter Morgan i Rita Bennett (Dexter)
No tak, bo nawet i seryjny morderca potrzebuje miłości. Związek mi się podobał, chociaż nie był on idealny. Na swój sposób był jak najbardziej wielki. Dex, który za bardzo nie wiedział, co to znaczy kochać wszedł w związek z Ritą, kobietą nieświadomą codziennymi zajęciami swojego chłopaka. Morgan się jednak starał i na swój sposób kochał żonę oraz jej dzieci. Nie raz to udowodnił, a po wydarzeniach w 4 sezonie był załamany stratą Rity.


8. Allison i Donnie Hendrix (Orphan Black)
Bekowe małżeństwo. Donnie, który jest jakimś nieudacznikiem związany z nierozgarniętą, a zarazem szaloną Allison tworzą doborowe towarzystwo, które ani przez chwilę nie nudzi. Gdy poznają prawdę o sobie zaczyna między nimi poważnie iskrzyć, nie ma to jak związać męża i go torturować, a następnie przeprosić... ewentualnie przypadkowo zabić wpływową postać, zakopać go w swoim garażu, a potem uprawiać seks. Pokręceni ale zabawni.


7. Matthew Casey i Gabriela Dawson (Chicago Fire)
Wreszcie, wreszcie, wreszcie ! Czekałem na to dosyć długo, bo aż do 2 sezonu, ale wydaje mi się, że było warto. Zarówno Matt jak i Gabby mieli po drodze inne związki ale od zawsze było wiadomo, że ta chemia między nimi ich w końcu połączy. I tak też się stało. Bardzo fajny związek choć momentami ciężki. Nie mniej jednak dotychczas najfajniejszy w tym serialu.



6. Steve McGarrett i Cath Rollins (Hawaii Five-0)
Ciekawy związek. Obie postacie były i są nadal moimi ulubionymi w serialu. Steve, którego połączyła miłość do dawnej koleżanki po fachu. Oboje niejednokrotnie sobie pomagali, a ich relacje prawie przez cały czas były bardzo dobre. Związek można by trochę porównać do tego, jaki stworzyli Deeks i Kensi, lecz w tym przypadku nie było już tylu zabawnych docinek na swój temat. Jak na razie związek ten musi trwać na odległość przez wydarzenia jakie mieliśmy okazję obejrzeć w 4 sezonie. Nie mniej jednak nie takie rzeczy się zdarzały w życiu.


5. Sawyer i Julliet Burke (Lost)
Nie Jack i Kate, nie Sun i Jin, a właśnie Sawyer i Julliet stworzyli dla mnie najfajniejszy związek w tym serialu. Wielki oszust, kanciarz, facet, któremu zależało jedynie na własnym interesie zmienia się pod wpływem kobiety o 360 stopni. Staje się bardziej wrażliwy, miły, pomocny. Wielka miłość, która nie kończy się jednak dobrze.



4. JJ i William LaMontagne (Criminal Minds)
Początkowo nie za bardzo uważałem, że połączenie obu postaci to dobry pomysł. Ilu z nas nie wolałoby, by ponętna blondynka zakochała w swoim koledze Spencerze. No cóż, poznany całkiem przypadkowo William szybko oczarował koleżankę i dzięki temu powstała naprawdę fajna miłość. Pomimo, iż mężczyzna nie był w ekipie BAU, a tylko kilkukrotnie pomagał przy dochodzeniach, to zawsze jego pojawienie się zwiastuje świetny odcinek.


3. Kensi Blye i Marty Deeks (NCIS: Los Angeles)
Co za parka ! Ciężko sklasyfikować jej ramy. Deeks, zwariowany glina, kobieciarz i amant od samego początku zajarał się swoją partnerką, początkowo partnerką tylko we wspólnych akcjach. Przebieg wydarzeń sprawił jednak, że oboje się zbliżyli i powstało z tego bardzo fajne uczucie. Wzajemne troszczenie się o siebie, wspólne zaufanie, fajnie mi się to ogląda na ekranie. Nie mniej jednak można się nie jednokrotnie pośmiać z wzajemnych docinek na swój temat. Ile ten związek przetrwa i czy na jego drodze nie stanie… Hetty. Zobaczymy.


2. Michael Scofield i Sara Tancredi (Prison Break)
Kolejny ciekawy związek. Początkowo lekarka więzienna miała być tylko punkcikiem od odhaczenia w wielkim planie ucieczki. Jak się szybko okazało, pani doktor wpadła pacjentowi w oko i szybko znajomość przerodziła w uczucie. Do tego stopnia, iż kobieta poparła więźnia, pomogła mu uciec, a z biegiem wydarzeń trwała przy nim i wraz z nim planowała kolejne akcje. Związek bez happy endu, lecz do samego końca byli wzorową parą.

1. Clark Kent i Lois Lane (Smallville)
Serialowa para, która była sobie pisana od pierwszego pojawienia się kobiety w 4 sezonie. Byli sobie przeznaczeni tak samo jak w komiksach. Nie było Supermana bez Lois, ani Lois bez Supermana. Cudowny związek, który miał swoje wzloty i upadki, lecz ostatecznie uhonorowany został ślubem. Początkowo Lane lubiła niejednokrotnie dopiec swojemu koledze, z czasem przyjacielowi. Z czasem się to wszystko przerodziło w coś niezwykłego. W sumie kto się czubi ten się lubi. Jeden z najfajniejszych, jak i nie najfajniejszy związek serialowy.


TOP 10 Najgorszych serialowych par



10. David i Sherry Palmer (24)
Pomimo, iż uwielbiałem postać Davida od początku do końca to jednak nie mogłem znieść jego związku z tą wywłoką jaką była Sherry. Po trupach do celu, takie było jej motto życiowe. Niezależnie od sytuacji, w jakiej byli małżonkowie, Sherry zawsze starała się chronić własny tyłek i pracę jaką odwaliła by jej mąż mógł zostać prezydentem. 



9. Emma Swan i Baelfire (Once Upon a Time)
Nigdy nie kibicowałem tej miłości. Emmę bardzo lubię ale Bae nie pasuje mi do niej kompletnie. Początkowo wyglądał on jak jakiś przypadkowo napotkany menel. Ja rozumiem, że miłość nie wybiera i takie tam, ale żeby się z nim przespać?! Bae był i jest w sumie nadal jedną z najmniej lubianych przeze mnie postaci w tym serialu.



8. Elizabeth i Tom Keen (The Blacklist)
Sytuacja dosyć dziwna, ponieważ początkowo bardzo ich polubiłem. Nadal jednak uwielbiam Liz ale jej partner został wpisany na moją czarną listę po tym, co jej zgotował. Oszustwa, obserwacje żony, a w międzyczasie takie kłamstwa i plany na przyszłość. Coś okropnego, dobrze, że nie trwało to zbyt długo. Obecnie zaczął się drugi sezon więc jeszcze się wiele może wydarzyć na linii Liz – Tom. 


7. Debra Morgan i Frank Lundy (Dexter)
Związek, którego chyba nigdy nie zrozumiem. Młoda kobieta ze starym prykiem, ale po co? Dlaczego? Dla kariery? Chyba jednak nie. Deb była samotna i brakowało jej towarzystwa jak dobrze pamiętam, ale żeby od razu pchać do łóżka Lundy’ego? Przeginka na całej linii dla mnie. 




6. Carrie Mathison i Nicholas Brody (Homeland)
Podobna sytuacja jak w poprzednim przypadku, z tym, że tutaj jest chyba jeszcze bardziej odrażająco. Wielokrotny seks z facetem, by wyciągnąć z niego informacje, by poznać prawdę, czy jest on tym, za kogo się podaje. Strasznie męczyło mnie to i zawsze trzymałem kciuki, by w końcu gościa zabili. Niestety taki romans w końcu przerodził w uczucie, czego skutkiem było dziecko. Ciekaw jestem co nam zaserwują dalej i jak sobie poradzi samotna matka…


5. Snow White i Charming (Once Upon a Time)
Trochę śmieszy mnie kontrast tej pary. W świecie baśniowym Śnieżka jest bardzo fajną postacią, lecz ma u boku nieporadnego i upierdliwego Księcia. W Storybrooke jest zupełnie inaczej – David jest całkiem w porządku, a za to Śnieżka staje się nie ogarniętą jędzą pokroju Lany Lang. Takie połączenie jest niezwykle męczące.



4. Kono i Adam Noshimuri (Hawaii Five-0)
Ta para ląduje w tej części listy dlatego, iż wątki pomiędzy nimi były dla mnie najgorsze w całej historii serialu. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Nigdy za postacią Kono nie szalałem, była dla mnie taka obojętna w sumie, ale gdy weszła w związek z gangsterem pokroju Adama, który nagle się zmienił i stał się popierdółką to było niesmaczne i męczące. 



3. Emily Thorne i Daniel Grayson (Revenge)
Podium najgorszych serialowych par otwiera Emilka wraz z plastikowym bananem. Emily, którą uwielbiam od samego początku związana była nawet kilkukrotnie z Danielem, typem, który chyba ciągle patrzy przez pryzmat kasy. Typowy bananowiec, który wszystko zawdzięcza tatusiowi. Jego zachowanie z ostatniego sezonu było tak do kitu, że życzyłem mu śmierci. W sumie nadal będę mu tego życzył, kto wie, może się doczekam. Całe szczęście, że Emilka przez większość czasu udawała związek, robiła go w konia by dokonać swojej zemsty…


2. Clark Kent i Lana Lang (Smallville)
Bardzo długo zastanawiałem się, czy nie umieścić ich na szczycie. Zdecydowałem się jednak na drugą lokatę. Clark Kent, który nie wiedzieć czemu wiąże się z najbardziej irytującą kobietą ever. Wszystko można by jeszcze jako tako znieść, gdyby nie całokształt postawy panienki Lang. Cóż za upierdliwe babsko, niezdecydowane na nic i na nikogo. "Kocham Cię, ale nie mogę z Tobą być. Potem nie kocham Cię ale chcę z Tobą być. Jeszcze potem kocham Cię i chce z Tobą być ale kocham jeszcze Lexa i jego ojca oraz twojego psa.." I tak w kółko przez kilka dobrych sezonów. Całe szczęście, że w końcu pojawiła się Lois i pokazała jej kto tu rządzi. 


1. Sookie Stackhouse i Bill Compton (True Blood)
No i miejsce pierwsze. Ta dam ! Suki i Bill. Ta para przebiła według mnie nawet Lanę i jej humory. Wampir Bill, niezwykle irytujący i nudny bohater wiąże się z godną siebie dziewczyną. Mało tego, oboje są głównymi bohaterami serialu ! Ich wzajemne relacje są godne pożałowania. Tylko by ssali się nawzajem i narzekali. Ciężko, naprawdę ciężko mi się ich oglądało i całe szczęście, że serial dobiegł już końca, bo nie wiem czy bym wytrzymał dłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz