czwartek, 24 lipca 2014

Nowy dział GRY już niebawem

Chęci dużo, pomysłów wiele, czasu mało - tak obecnie wygląda moja sytuacja odnośnie Fabryki. Staram się jednak wrzucać nowe rzeczy dosyć systematycznie.

Dziś już postanowiłem się podzielić publicznie moim kolejnym projektem (po między innymi ostatnimi TopListami, które nieco zaniedbałem :D) dotyczącym GIER.

Na górze strony pojawiła się już nowa zakładka dotycząca tegoż projektu. Na czym będzie opierał się projekt? A no tak jak brzmi jego tytuł będzie on o grach, grach, w które miałem okazje grać, które mile (i niemile) wspominam itd. Mam w planach screeny, wspomnienia, krótkie opisy i tego typu rzeczy. Kiedy pojawi się pierwsza gra nie mogę powiedzieć, mogę obiecać jednak, że już niedługo...

Stay tuned !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz