poniedziałek, 11 listopada 2013

Hunting Stuff

Serdecznie zapraszam wszystkich na nowy projekt - blog prowadzony przez moją koleżankę - Huntress.

Parę słów autorki:
Do internetowego fandomu popkultury dokładam cegiełki już od pewnego czasu. Zazwyczaj u innych, teraz nadszedł czas na coś własnego. Dlaczego Hunting Stuff?
Część z Was zna mnie pod pseudonimem Huntress. To był punkt wyjściowy, ale ponieważ nazwanie bloga właśnie tym słowem byłoby zbyt proste, zaczęło się kombinowanie. Oczywiście z kombinowania nic nie wyszło, a ostateczny pomysł przyszedł do głowy przypadkiem:
Z pomocą przyszło "Supernatural", wybrałam nazwę "Hunting Things". Niestety, nazwa ta była już zajęta, więc drogą eliminacji postawiłam na zamianę "things" na "stuff", pozostawiając słowo "hunting" nawiązujące również do nicku. Osiągnęłam konsensus i zacieram już ręce, by uczynić to miejsce ciekawym, gdzie będzie można poczytać, popatrzeć, pośmiać się i - mam nadzieję - również podyskutować. 
Znam ją nie od dziś więc jestem pewien, że szykuje się fajne, warte systematycznego odwiedzania miejsce. Polecam i zapraszam. ;)
Stały link do bloga można znaleźć w zakładce po prawej stronie fabryki.

1 komentarz: