środa, 8 kwietnia 2015

The Gunners !

Szykowałem się do tego już od jakiegoś czasu. Planowałem zrobić to wraz z nowym sezonem, ale po co? 
Zrobiłem to teraz, kolejny krok, mianowicie stworzyłem podrzędny blog wyłącznie poświęcony Arsenalowi, przez co odłączam Kanonierów od Fabryki.
Jak na razie znaleźć można tam bazę tekstów, które pojawiały się w Fabryce Snów.
Z dniem dzisiejszym, wszystkie posty dotyczące Kanonierów będą pojawiały się bezpośrednio na The Gunners!.

Co będzie można tam znaleźć?
  • Oczywiście wszystkie mecze - ligowe, pucharowe, towarzyskie. 
  • Dokładne recenzje spotkań, zdobywców bramek, składy na mecz itd.
  • Kontynuacja projektu - Galeria Sław.
  • Temat Transferów, Wydarzeń oraz uaktualniana Kadra drużyna - to wszystko rozbite na poszczególne działy.
  • Do tego wszystkiego podsumowania sezonów BPL biorąc pod uwagę całą Anglię jak i tylko Arsenal.
  • Pojawi się także nowy projekt prezentujący Kanonierów w reprezentacjach.
  • W planach mam także felietony.
Jak można wejść na The Gunners! ? Jest kilka opcji. Klikając w zakładkę na górze "The Gunners!", klikając na odnośnik po lewej stronie, bądź wpisując adres - http://raph-arsenal.blogspot.com/
Zapraszam!

http://raph-arsenal.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. Być może tam czasem zajrzę ale nie ukrywam że Arsenal nie za bardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń