poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Rap by RapH - czyli kolejny projekt...

Niedawno ruszyłem z pierwszym blogiem podrzędnym skupiającym tylko i wyłącznie moją sympatię do Arsenalu i piłki angielskiej - The Gunners!

http://rapbyraph.blogspot.com/

Minęło nie wiele czasu i postanowiłem wyodrębnić kolejny blog. Tym razem będzie to coś nowego - 

Pierwszy pomysł narodził się już w ubiegłym roku i wtedy to powstała podstawa projektu. Dopiero teraz postanowiłem to upublicznić na dobre.
Tematyka bloga będzie taka jak sugeruje jego tytuł. Będę skupiał na nim swoją kolejną sympatię, tym razem do muzyki, o czym praktycznie nigdy nie pisałem w Fabryce.
Nie będę tam pisał i tworzył rzeczy tak ambitnych jak tutaj czy chociaż na The Gunners!. Będę tam prezentował swoją kolekcję płyt oraz regularnie będę zamieszczał podsumowania. Jak na razie tylko takie mam plany, a czy to się zmieni w przyszłości - nie wiem.
Charakter nowego blogu będzie dosyć prosty i będzie on skupiał się na "chwaleniu się" swoją kolekcją muzyki czego nigdy nie robiłem w Fabryce, bo wiedziałem, że nie wszystkich może to interesować.

Więc jeśli ktoś jest jednak zainteresowany to zapraszam. Link będzie można znaleźć w zakładce Stuff oraz po prawej stronie Fabryki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz