sobota, 14 czerwca 2014

Polecam - Blog Szmaragdowego Łucznika

Mój kolega Smolek stworzył niedawno swojego bloga, który zatytułował jako: 


Bardzo interesująca tematyka, która mi jak najbardziej podchodzi. Sport, muzyka, seriale, to to, co lubię. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba. Zapraszam do odwiedzania, czytania i komentowania. Link w poście niżej oraz na stałe po prawej stronie fabryki. Gorąco polecam !

Oto parę słów od autora:
Jest mi niezmiernie miło powitać Was na moim blogu. Czemu nazwałem go jako "Szmaragdowy Łucznik" i kim jest on w ogóle? Wyjaśniam, Szmaragdowy Łucznik (ang. Emerald Archer), to jeden ze znanych aliasów Green Arrowa (alter-ego Oliver Queena), który jest fikcyjnym superbohaterem, znanym z serii komiksów wydawanych przez DC Comics (do którego należą, m.in. Superman, Batman, Wonder Woman, Flash czy Green Lantern). Wybrałem taką nazwę ze względu na moją wielką sympatię do tej postaci, która nasiliła się po powstaniu serialu Arrow. Z postacią po raz pierwszy spotkałem się w serialu Smallville, którego polubiłem, choć opinie o odwzorowaniu i wyglądzie są różne. W międzyczasie, a także w później zapoznałem się z historią i uniwersum Zielonej Strzały, poprzez różne skróty komiksowe, opisy postaci, i inne rzeczy, a także przeczytałem nawet kilka komiksów. Postać Green Arrowa widziałem także w kilku serialach animowanych, m.in. w Justice League Unlimited i Young Justice. Obecnie jestem wielkim fanem serialu Arrow, którego poziom drugiego sezonu przeszedł moje wszelkie oczekiwania, i już nie mogę się doczekać kolejnego sezonu o Oliverze Queenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz