niedziela, 29 września 2013

Mortal Kombat: Conquest

Przy okazji premiery 2 sezonu serialu Mortal Kombat: Legacy postanowiłem napisać kilka słów dotyczących tej klasycznej produkcji jaką jest Mortal Kombat: Conquest.
Serial emitowany był w latach 1998-1999. W głównych rolach wystąpili m.in. Bruce Locke, Paolo Montalban, Daniel Bernhardt, Kristanna Loken czy Eva Mendes. Serial zawierał jeden sezon - 22 odcinki.

Akcja serialu toczyła się w odległych czasach i opowiadała historię wojowników reprezentujących dobro, którzy nieustannie zmuszani byli do walki ze złem. Kung Lao, Taja i Siro pod opieką boga piorunów Raidena stała na straży Ziemi. Każdy odcinek pokazywał ich przygody i zmagania z różnymi to przeciwnikami takimi jak Scorpion, Shang Tsung, Sub-Zero, Quan Chi czy wielkim imperatorem zwanym Shao Kahnem.
Serial przepełniony był walkami, co charakteryzuję serię Mortal Kombat.

Osobiście jestem wielkim fanem MK. A ten serial według mnie jest obowiązkową pozycją dla każdego kto chciałby zapoznać z tym tytułem. Po za dwoma (jak na razie i miejmy nadzieję, że tylko dwoma) filmami, grami komputerowymi ten serial jest prawdziwą gratką. Pokazano w nim genezy różnych postaci, świetne relacje między nimi i ekscytujące (jak na tamte czasy) pokazy sztuk walk. Po za wymienionymi już przeze mnie postaciami, w serialu mogliśmy ujrzeć m.in. jeszcze: Vorpax, Kitanę, Noob Saibota, Mileenę, Raina, Reptile'a, Smoke'a czy Goro. Serial przypominał trochę takie oldschoolowe seriale jak Hercules czy Xena. Może z powodu podobnych klimatów i czasu w jakim działa się akcja.

Ciekawe jest również zakończenie serialu. W finale mogliśmy zobaczyć wysłanników Shao Kahna, którzy rozprawiają z każdym z jego wrogów, a na koniec ulegają im nawet główni bohaterowie, a wielki bóg Raiden jest zmuszony oddać pokłon tyranowi. Jest to dosyć niespotykane, by serial kończył się takim obrotem spraw. Przeważnie to dobro zwycięża nad złem... :)

Niemniej jednak polecam ten serial raczej fanom gatunku. Według mojej oceny w skali 1-10, ten serial otrzymuje mocną 7. :)

Galeria Postaci

   
Kung Lao, Siro, Taja, Raiden

   
Shao Kahn, Kitana, Shang Tsung, Vorpax

   
Quan Chi, Scorpion, Sub Zero, Reptile


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz